Afyonlu Kuyumcu aynen bende seni hatırladım canım ilk beta 645 2nci 1460 cıktı haftaya cumartesi kese için gidicez inşallah
Hat-kem Afyonlu canım hayırlı olsun hepimize ben şimdi kan verdim beta 326 çıktı doktora gittim Karından daha göremedi keseyi çarşamba gel dedi hayırlısı bakalım
Afyonlu Hat-kem hayırlı olsun canım ıyi çıkmış kan değerin rabbim hepimizin kucagina sagsaglim almamızı nasip etsin benim agrilarim oluyo sizinde oluyomu
gzmyldz_18 Kuyumcu canım 5. Haftadan sonra başlıyor kusmalar iğrenmeler yemek yiyemiyorum ben 10+5 haftalık oldum ama hala devam ediyor 😓 çok kötüğü
Hat-kem Afyonlu canım amin hepimizin kuzusu sağlıkla doğsun 🙏 Ağrılar bende de oluyor bel kasık karın ağrısı bunlar normal dedi ağır kaldırma bu süreçte dedi yürüyüşünü normal hayatını devam ettir dedi
Afyonlu Hat-kem amin canım inşallah bende iş yapmıyorum zaten sürekli istirahat ediyorum ama agrilarim oluyo daha önce 3 düşük yaptığım için benim için çok zor geciyo hamilelik hayirlisiyla kucagimiza alabilsek bi
Gizemmmmmmkync Kızlar selam. Bende 4+5 im. Tüp bebek ile oldu. Merak ediyorum. Benim sürekli adet olacak gibi karnımda ağrılar oluyor. Sizde de oluyor mu. Doktoruma sordum çok normal dedi ama ben tedirgin oluyorum.
Afyonlu Gizemmmmmmkync bende tup bebek ve şimdi 4+6 yim özellikle 8 9 gündür çok agrım oldu hatta az bisey de kanama geldi benden doktora gittim kan değerlerin ıyi dedi arkası gelirse kanamanin düşük yaparsın dedi allah korusun yerleşme kanaması yerleşme ağrılarıymış haftayı cumartesi keseyi gormeye çağırdı doktor nasipse
ecemmp- Afyonlu canim gecmis olsun bende 5+3 um tam 5 ken pembemsi lekelenme oldu 1 gün çok tedirgin oldum progestan başladı doktor sana da başladı mi inşallah allahım bebeklerimizi korur sağlık sihat nasip eder
Afyonlu Gizemmmmmmkync ben protestan fiti kullaniyorum günde 3 kez canım ve ayriyetten baya ilaç iğne kullaniyorum sende iğne falan kullaniyomusun
Gizemmmmmmkync Afyonlu canım ben sadece crinone jel ve cyclo progynova kullanıyorum birde folattro diye folik asit bu kadar