Hat-kem Kızlar selam ben aranıza yeni katıldım sat a göre 4+4 çıkıyor ☺️ Benim gibi yeni hamile olanlar var mi acaba
Kuyumcu Hat-kem benm 4+5 tüp bebek canm sanırım mide bulantılarım başlıyor mıdem bir tuhaf ve belim ara ara inanılmaz ağrıyor sizde var mı birşeyler
gzmyldz_18 Kuyumcu canım 5. Haftadan sonra başlıyor kusmalar iğrenmeler yemek yiyemiyorum ben 10+5 haftalık oldum ama hala devam ediyor 😓 çok kötüğü
Nisa2077 Kuyumcu sağolasın canım seninki de hayırlı olsun☺️ Benim henüz bi belirtim yok, akşamları çok erken uykum geliyo sadece o kadar
Mervestee svdmm16 maalesef.temaslı olduğum için evde karantinaydım.evde yaptığım test ile öğrendim ama doktora gidemedim. mecburen 10 gün bekleyeceğim doktora gitmek için.
Smyyeakyldzz00 Hat-kem 4+4 benimde :) pazartesi doktoro gidicem inşallah bakalım :) benimde sadece sağ kasığımda sürekli bir ağrı oluyo .
Mervestee BusraDd çay kahve çok içiyordum.onları tüketmemeye çalışıyorum.onun dışında normalde ne yiyorsam onları yiyorum.
svdmm16 Mervestee inşAllah bulaşmamıştır size. Benimde eşimde belirtiler var test yaptıracagz pozitif cıkarsa bende karantinada kalıp doktora gidemem sanırım 🙁