Dndulgr Zeynep-aa doktoruna danış tabi. Bi de bol su içmek gerek. Ben sabah içtim akşamına yine ishal oldum. 3 günde bir içerim artık.
Zeynep-aa Dndulgr doktorada yeni gittim bi daha anca 2 3 hafta sonra giderim ya tüh neyse artık duruma göre bakcam
cerencann Bende kullanıyorum canım folik asit bitince onu kullanmaya başladım sabahları kahvaltıdan sonra tok karnına içiyorum 25+4 teyim ayrıca magnezyum ve devit 3 damla kullanıyorum
Tubican cerencann hım sen maşallah ilerdesin canım Rabbim hepimizin minik yavrularımızı kucaklarımıza alıp anne diyeceği günleri gösterir 🤲🥰
Ces Kubra8989 tek bu takviyeyi mi kullanıyorsunuz ?yanında ekstra balık yağı kan yada d vitamini vs kullanıyor musunuz
Nagehanla İmam her gece yatmadan 1 tane içiyorum. Magnezyum 1 tane aliyorum Ve devit 3 damla kullanıyorum Bide sabahları ac karnına kan ilacı. 36+1 m :) bende İmom değilde kan ilacı Ferro sanol ishal yapiyor
[silindi] Tubican sakın çiğneme balık hapı o cok kötü kokar tabi bnm gibi koku hassasiyetin yoksa bişey diyemem sen genede kahvaltıdan sonra su ile yut
[silindi] İlk gebeliğim de bende imom içmiştim bunda regenesis max diye Bi ilaç kullanıyorum sağlık ocagındaki ebeler dvitte veriyor 13 haftadan sonra sakın ihmal etme kemik saglığı için cok önemli
[silindi] Dndulgr ishal oldum diye üzülmeyin bol su için kabızlık daha kötü ve hamileler genelde kabız oluyor sonra basur mu ne diyolar dogum u bile etkiliyomuş kabız olmayın yeter