Tubican ben de kullanıyorum ama biraz pahalı sanki 70 TL
Ayssmom ben 75 TL aldım eczaneden siz nerden aldınız
Tubican bende eczaneden aldım 74tlye hatta küsüratı vardı 75 aynı fiyat
İmom yiyemedim easyfishoil alıyorum günde 1 tane yiyorum
nurgulbayr imom yemeyecek tin suyla içeceksin hap gibi kahvaltıdan sonra