Zafsim0801 kafeinsiz olanları tercih edin benim de canım kahve çekiyor arada sütlü kahve yapıyorum gün içinde içiceksem bir fincan en fazla kafeinsiz tercih ediyorum kahveyi ama her şeyin zararı var kafein fazla tüketmemekte yarar var ama biraz kafeinin de faydası olduğunu düşünoyurm