Elifyali minnakveben bnde torku tuketiyorum… Yogurdu da pastörize tuketiyrm Bi problemde yasamadm cok şükür
ssnnmmm minnakveben tabi tabi ballıda sıkıntı yok sadece kakaolu çok tercih etmeyin diye okumuştum içindeki bazı maddelerin vücuda alınmasını engelliyormuş ama ballı ılık süt ooh mis
ipkk22 selinberk canım bnde ondan ıcıyorum bı pastrolıze sut bulamadım insallah yanlış bisey yapmyoruzdr😕
sedaa_aa ipkk22 A101’de Atatürk orman çiftliğinin günlük pastörize sütü satılıyor alabilirsiniz Ordan ben onu kullanıyorum. Pastörize sütlerde yararlı bakteriler vs ölmediği için Onu kullanmamız çok daha faydalıymış
ipkk22 sedaa_aa teşekkür ederim canım bırde ben her sütü içemiyorum kokuyor gelıyor koku gelıyor mu sütten
sedaa_aa minnakveben bal eklemeyi pek önermiyorlar emilimi azaltıyormuş kakao bal vs eklemek. ılık ve az şekerli tüketilmeli deniyor
Mugee09 sedaa_aa pınarın yarım yağlı sütünü içiyorum , kutu sütler zaten hepsi pastörize olmuş olmuyr mu 🤷
sedaa_aa ipkk22 rica ederim ne demek bana kokmuyor ama bazı insanların burunları hassas oluyor o yüzden size kokarsa mesuliyet kabul etmem 😅
Elifmstf Sütü hiç sevmiyorum danone nin kakaolu sutlerinden icebiliyorum. Faydalı faydasız bilemiyorum ama tek icebildigim o.
sedaa_aa ipkk22 inşallah seversin 😂 canım süt içermiyorsan zorlama çok da. Yoğurt yemeye çalış seviyorsan