Bizbize canım benım ilk 3ayım cok rahat gectı hıcbır belirti şikayetim yoktu o yüzden rahat yedım her gün süt ceviz yeşillik yoğurt peynır yedım kırmızı et yemedıgım ıcın balık cok yemeye calısyorum aslında dikkt ediyordum yediklrıme ama bu kadar beklemıyordum kılo almayı abartmadan yedım çünkü canım birazda bünye meselesi galba benım vücudum kilo almaya cok yatkın hem senın kilo almaman bebebgın beslenemeyecegı anlamına gelmez kı korkma canım sen yemeye devam et gerısı allhın işi bebeklerımız allha emanet saglikla kucagımza alırız ınsallh🤲🏻