Gulbeyaz90 benim hikayemde sizin gibi, bende pco eşimde varikosel var. 2,5 yıllık evliyim, başta iş güç derken düşünmedik sonra 1 sene önce korunmayı bırakıp doktora gidince pco ve varikoseli öğrendik. Doktor gel yumurtlama takibi, klomen vs yapalım dedi ama korona çıkınca gitmek istemedik hastanelere ve akışına bırakalım olursa olur olmazsa da sonra düşünürüz dedik. Ama içten içe her ay adet olduğumda üzülüyorum tabi, sonra kasımda izin alıcaktım eşime dedim olmuycak herhalde bizim bi aşılama tüp bebek izin aldığımda gidip oralarla görüşelim dedim, tamam gidelim kasımda bende izin alayım dedi.. Her ay adetlerim düzensiz olduğu için aynı sizin gibi adetim gecikince hiç kondurmadım bile. Sonra 21 ekimde öyle birden aklıma düşüp test yapınca pozitifi görüp aklımı kaçırdım. 1 senedir olmayan bebek aniden tüp bebek merkezi fiyat araştırması bakmaya başlayınca olmuştu.. sonra kese oldu mu büyüdü mü derken bebeğin kalbi durdu ve malesef kürtaj oldum. Yazdıklarınız çok etkiledi beni. Rabbim bizi böyle sınavlarla deniyor işte demekki ne diyebiliriz, elden hiçbişey de gelmiyor.. kürtajdan sonra şimdi adet olmayı bekliyorum sonrasını da yine rabbimin takdirine bırakıyorum dahası da olmuyor işte malesef. İnşallah sağlıkla hepimiz bebeklerimizi kucağımıza alırız, rabbim öyle mutluluklar nasip ederde bu kötü günlerimizi unuturuz