1merven evet kaldım ama şunu diyeyim kaldığım ay aklımda hamilelik ilişkiyi yumurtlamayı takip etmediğim en rahat davrandığım ay diyebilirim.😂Hatta çalışır işe giderdim orman işletmenin park bahçesinde toprak atardım koca koca kürekle tohum diktik diyeyim 😀valla ne kadar rahat o kadar çok iyi. Halsizlik vururdu sanardım yoruldum ondan uyurdum bol bol sonra sürekli midem bulandı baş ağrısı oldu adet olacam diye işe gitmedim derken adet olmadım adet olsam üstümü çıkartırdım dedim ben hala umrumda değil ufak hamilelik düşüncesi yok nasıl çıktıysa kafamdan 😀test yaptım komşum deli misin git al yap dedi pozitif çıktı bir mutlu oldum çok ağladım çok sonra hiç hissetmedim var oldğnu. O sırada düşük riskim var ama korkum yk çünkü düşük olcgı kafamda yoktu. Tam 9 haftalık olacaktı kontrole gttm içimde parçalanmış inanmak istemedim Ogün nasıl mutlu oldum ağladım ya kaybettince ondan bin kat acı bürüdü içimde yoktu artık. Bu durumdan şunu çıkardım rahat olcksn cocuk düşünceni sileceksin vucudunu özgür bırakacaksın ikinci verdiği şeye aşırı tutulmaycksn Rabbim insanı imtihan ediyor. Biz belki herşeyi denemek çabalamak istyrz böylesi rahat ettiriyor bizi ama Allah isterse olur istemezse kılı kırk yar faydasız. Yinede çabası görülenlerden kalbinin sesi duyulanlardan oluruz dilerim. İstemek de önemli isteme şekli de yaradandan… 🙏