Gulbeyaz90
Ovulasyon testi ile ilk ay gebe kaldım .. normalde adet bittikten sonra 4.ve 5. Günler yumurtlama günü olarak çift çizgi çıktı. Pko sendromu var ayrıca bende. Adetlerim düzensiz ve çatlamam pek olmuyordu. 1 sene öncesinde kimyasal gebelik geçirdim. Prolaktin hormonum yüksekti hep.gebe kaldığım ay hem prolaktin düşürmek için ilaç hemde ovulasyon kullanarak başarılı olduğunu düşünüyorum.. prolaktin yüksekse hamile kalma şansı 0 malesef. Çift çizgiyi görgüğüm akşamı değerlendirdim. Malesef iş gereği şehir dşında olduğumuz için şansa 3 gün üst üste değerlenme olmadı, bi gün arayla tekrar oldu. Hangisinde tuttu bilmiyorum 😬 ayaklarımı yukarı kaldırdım duvara dayanadım yarım saat indirmedim. Ve akşam ilişkiden sonra duş almadım malesef sabah aldım. Çoğu hekim banyo yapmayı önermiyor. 1 sene boyunca her ay ümitlendim hep, ama o ay olursa olur olmazsa kısmt modundaydım hep. Rabbim ne zaman nasip ederse ne zaman uygun görürse dediğim ay hamile kaldım çk şükür 🙏💙