Beyzaneriman merhaba bende Yenişehir’de oturuyorum şehir hastanesinde Doğum yapıcam fakat randevu bulamıyorum oraya hiç semt polikliniğinde Ali Rıza beye gidebiliyorum ara ara randevu alıp. Doğumuma az kaldı 34+5 teyiz, sadece acilden mi giriş alıyorlar şehir hastanesine ??