yasemin333 Dorukunannesifatma hangi doktora gidiyorsunuz medicalparkta muayene ve doğum ücretlerini biliyor musunuz?
Sehertass Ozlemkose1733 aa canım bende sultan hanıma gidiyorum ilk hamileliğim inşallah bende memnun kalırım ya çok endişeliyim 🥰
Ozlemkose1733 A-F-B ben ilk doğumumu sultan hanımda yapmıştm memnun kalmılştım ikinciye hamileyin 5 haftalık. İnstgramınız varmı
Beyzaneriman A-F-B 37 haftalık arada bi kontrole sultan hanım a gidiyorum bende ama şehir hastanesi nde yapicam doğumu