yasemin333 Dorukunannesifatma istemekten değil aslında benimki kan sulandırıcı iğne kullanıyorum ben sezaryen olurum büyük ihtimal o yüzden her ihtimale karşı sezaryeni iyi olan bir doktor arıyorum.Doğum ücretleri hakkında bilgin var mı?
Gzrilknur Ozlemkose1733 teşekkür ederim. Şehir hastanesi beyazıt ersoya almıştım. Maksat ilk kontrol diye. Ama iptal edilmiş. muhtemelen forum yaşama giderim artık. doktor belirleyemedim hâla. eşim de city hospitol diyor doktor ve doğum için. Kararsızım🤷🏼♀
Elfygmr Gzrilknur merhabalar bende City de doğum yaptım memnun kaldım dilek hanıma gidiyordum bilginiz olsun 😊
Aysesss Gamze0502 bende himmet beye gidiyorum kim bilir belki birbirimizi bile gormusuzdur ama haberimiz yoktur 🤭
Gamze0502 yasemin333 ben cok memnunum hatta tüp bebeğe bile himmet beyle başldık şuan ikiz hamileyim. Muayene ücreti 100 tl
yasemin333 Gamze0502 Allah kucağınıza almayı nasip etsin.Sezaryeni iyi yapıyor mu acaba duydunuz mu hakkında bir şey
Gamze0502 yasemin333 amin hepimize nasip olır insallh🙏🏻ben İyi yaptığını duydum baya arastrmıştım birde benm tanıdığım bi kaç kişide onda sezeryan doğum yaptı ve memnun kaldılar