Genesis Fatma hocaya gidiyorum şimdilik memnunum, memoriale de Özgül Kafadara gittim pek ilgilenmedi, batı hastanesi melike hoca o da kafama yatmadı, sonra bower de Fatmanur hoca gittim ilk haftalarımda bebeği bile zor görmüştü o da olmadı, özel dunya doğumda ki hepsine gittim çok kalabalık 2 dk bile bakmıyorlar hocalar, devletten farkı kalmamış