Gozengo sizin normal doğum mu olacak? Eğer normal doğumda dünya doğumda doktorlar girmiyor acil bişey olmayınca, ebeler yaptırıyor, ben 4 yıl önce orda doğum yaptım süriyeli ebe var orda ona denk geldim, doğum Yapacam çatala çok dedi sonra başka biri geldi doğum yapmiş dedi dur bekle zaten sancı dan ölüyorum ne Yapacam derken diyor orda ayakta ikin neyse, çatala çiktim doğum oldu bebeğin eşini çekerken bir damarı da patlattı bulamadı kaynanam durmadı saat 9:50 filandı doktorları arıyorlar kimse yok ne acil doktoru ne poliklinikte sonra ben gittiğim doktor yetişti neyse dedi yetişmeseydi masada kalacaktı ölecektin, doktorlar açisindan da değer personel olsun hastaneden de hiç memnun kalmamıştım ama fiyatı bayaği uygun olduğu için mecbur kaynanam beni oraya götürmüştü ama hayatta artık asla o hastaneye gitmem Allah korusun