Emelarslann
Emelarslann Ben de Genesiste Fatma hocaya gidiyorum.2 hafta önceden randevu almak gerekiyor. Randevusuz hasta kabulü yapmıyor ve çok fazla hastası var. Ben gayet memnunum. Çok pozitif , enerji veren, rahatlatan bir insan. Çok da sabırlı. Vajinal ultrasonda çok sıkıntı yaşamıştım muayene olmadan çıkıp gidecektim. Muayene olayım diye uzun süre beni bekleyip şakalar yapıp moral vermeye çalıştı. Düşünüyorum da, o an ben bile kendi derdimi çekmezdim herhalde 😃 ama normal doğumda eğer doğum mesai saatleri dışında gerçekleşirse doğuma gelmiyor. Nöbetçi hekim kim ise doğuma o giriyor