Eşinizin yada sizin mahremi eminim doktorların zerre umrunda değil. Hangi bir hastanın hamilenin olacak? Binlercesiyle uğraşıyorlar. Doktorlar sizin oranızla buranızla değil karnınızdaki bebekle ilgilenir sadece. Tıpta ayıp olmaz asla hangi çağda yaşıyoruz 🤦🏻♀️ Vücudumuzu sergilemiyoruz neticede bebeğimiz için gidiyoruz. Doğum da sizin kişisel tercihlerinize bağlıysa eğer bi an önce karar vermekte fayda var. Bu kararı da kadın erkek ayrımı yapılarak değil hangisinin daha iyi ilgili tecrübeli ve hassasiyetiyle alakalı olarak seçmekte fayda var. Herkesin maddi durumu bir olmadığı için maddi anlamda da düşünmek gerekir elbette. Yine de en önce sağlık..