Canim basindan beri erkek doktora gidiyorum ve o kadar dikkatli ki zaten ozel oldugu icin esimde yanimda oluyor muayenede yani en fazla gobegimi goruyor zaten ayak bileklerime odem var mi die bakarken bile izin aliyor ,kalbinde bi sikinti olsa olmaz erkek doktor goguslerini gorcek bakamaz die ölmeni mi beklicek rabbim gostermesin ayni sey doktor cok onemli ya erkekler on yargisini yikmali bu konuda yada dedigin gibi 5-6bini gozden cikarcak yapcak.bisey yok