Gulsurmeli hayır hayır farklı bir haataneye gitmem ben eşime en başında söyledim pahalı diyorsun reyap için gitmeyeyim dedim oda hele bi git bakarız falan dedi ozamanlar 5 6 haftalıkken dedim öyle git bakarızla olmuyor ben bir doktora güvenicem sonuçta ona hem kendimi hem bebeğimi emanet edicem ya gidicem yada başka hastane bulucaz ona gidicem neyse işte yine tamam bakarız. Dedi öyle böyle şu döneme kadar reyap hastanesinde kaldım şimdi ben buldum o kabul etmiyor bende reyapta devam ederim başkada hastaneye gitmem ödersin nasıl ödersen dedim 🙄