@tkrj19 benim devamlı gittiğim vardı ağdacı güvendiğim ona gidiyorum yine canım, şimdi 36. Hafta oldum bu hafta yine gideceğim mecbur insan göbekten göremiyor, jilet çare olmuyor. Alerji ve tahriş yapmayacaksa hijyenik bir yerde ağda yaptırabilirsiniz bence.