tkrj19 Kızlar merhaba zaman ilerledikçe göbekten bir şey görüp temizliğimi yapamıyorum normalde lateks eldiven kullanan biri olarak soruyorum jilet vurmaya da aslında korkuyorum bir yerimi keserim diye hemde çok sık çıkmamış oluyor sizler nasıl bir yöntem kullanıyorsunuz önerileriniz var mı doğuma iki ayım var erkenden jilet kullanmak istemiyordum yaa
Byzaoz tkrj19 bende eldiven kullaniyorum canim 27.haftadayiz. hep öyle devam ederim diye düşünüyordum ilerledikce alinmiyor mu eldivenle 😲
Elvanay tkrj19 doğum yapalı 2 ay oldu bende aynayla ağda yaptım gördüm kadarıyla kuaföre gidip riks almak istemedim fakat şunu soyluyebilirim size doktorlar aldırış bile etmiyorlar kendinizi hiç sıkmayın yapabildiğiniz kadar
Ipek0z Jilet kullanöak zorunda değilsin ki ben kuaföre gidiyorum ağda ile yapıyorum temizliğimi bir ay çıkmıyor çok rahat oluyor
Ipek0z tkrj19 bilmem ben tehlikeli bir durumla karşılaşmadım başta ben de çekiniyordum ama baktım beceremiyorum mecbur gittim💁🏻♀️
tkrj19 Byzaoz görmek çok zor göremeyince alamıyorum bende en son 25. Haftamda alabildim şimdi 30 hafta olduk
Byzaoz tkrj19 😂😂 aman gormene gerek yok bende cok egilemiyorum ama eldiveni giyip elime geleni aliyorum. Oturup ayna kullanabilirsin zaten temizlenir kalacgini zannetmiyorum eldiven büyük rahatlik. Jiletle iki gune kalmadan cikacak jiletle aldiktn sonra tüyler cikarken bende cok kaşıntı yapiyor rahatsiz ediyor hemde kalinlastiriyor. En iyisi eldivenden sasmamak 😅. En azindan bir aliyosun bir ay rahatsin. Yani ben boyle düşünüyorum.
Deniz47 Canım bende kimseye kaldırmıyordum doktor eldiveniyle alıyordum bende göbeğimden dolayı görmüyordum bugün gittim ağdaya yeni başladım çok çekindim ama ağrıdan artık çekinme faslını biraktim kuaför mecburiyet😄
Deniz47 tkrj19 herkes için farklı canım doktoruna danış ama bildiğim riskli olan kişilerde önerilmiyor yani eğer bi zararı olsaydı çok kişi hamilelik döneminde giden var hiçbiri olumsuz yorumları olmamış
tkrj19 Byzaoz aynı şekilde düşünüyoruz aslında cok rahatlık oluyor ayna karşısında yapmaya çalışim bir zaman sonra kör olcam gibi 😅
Deniz47 Byzaoz vala ben beceremedim ayna karşısında çok zorlandım artik kendimi zorladım ağdaya gitcem dedim ilk gidişim😫
Byzaoz tkrj19 bosver eline geleni al. Sonucta koca gobegimiz var doktor da anlar heralde. 🤭Bir arkadas yazmis doktor o kadar dikkat etmiyor kasmayin diye. Genede icimizin rahat olması için temiz olmasi gerekir ama birazda uzadiysa eldivene hepsi gelir.
Busra0710 Arkadaşlar eldivenle nasıl alıyosunuz, ben tüy dökücü krem kullanıyordum.hamile olunca bıraktım, jilete geçtim. Jilet kusura bakmayın ama aynı erkek sakalı gibi oldu yahu kalın ve sık çıkıyo
tkrj19 Busra0710 tüy dökücü krem ilaçlı olduğu için önerilmiyor valla herhalde acıya dayanıklılıkla alakalı kendimi hazırlıyorum öyle yapıyorum 😅 jilet kullanınca bir kez bile cok sıkıntı ya kalın cıkartıyo kaşındırıyo uğraş dur
Byzaoz Busra0710 biraz uzayip elinle tutulacak gibi olsun. Eldiveni giy otur bacaklarini ac egilemiyorsan eline geleni topla gitsin 🤭🤭
Byzaoz Deniz47 bende en son 24 haftalikken kullandim eldiveni simdi 27deyim. Denemedim daha zorlanirmiyim bilmiyorum ama jilet ve kuafore gitmekten korkuyorum.
Elvanay tkrj19 inan o an rahatsız olmassın bir an önce melegine kavuşma çabasında oluyorsun kendini unutuyorsun yani🥰