tkrj19 Kuzum, bende artık göbeğimden dolayı hiç bir şekilde kendim bi uygulama yapamıyorum. Hep ağda yapardım ben kendim, ama pandemiden dolayı kuaförede gitmek istemedim evde jilet yapmaya çalıştım, ama artık ondanda nefret ettim, 2 günde çıkmaya başladı ve inanılmaz rahatsız oldum kaşınıyordu falan. Bu gün artık gözümü kararttım çok güvendiğim bi kuaföre gittim çift maske eldiven falan, 5 dakkada halletti çıktım hemen geldim evime. Varsa güvendiğin biyer git yaptır çık hemen çok rahat oldu valla oh dünya varmış dedim çıkınca 🙄😉