Burcu3506 geçmiş olsun öncelikle. Bende iki kez düşük yaptım üçüncüye hamileyim çok şükür. Öncelikle stres yapma. Çünkü stres gebeliği etkileyen en önemli şeylerden. Mesela adet dönemini bekleme sürekli bebekle ilgili düşünmemeye çalış. İnanki bunları bir kenara bıraktığında rahat olduğunda hiç beklemedigin bir anda alacaksın haberi. Çoğu gebeden duyarsın ben artık bırakmıştım bir baktım hamileyim dediğini. İnan ki bu böyle. Ben de stres falan çok yaptım çok bekledim her ay kaygilandim. Sonra oluruna bıraktım. Hsg çekilmek gerekiyordu o ay. Namaz kılmaya başladım. Allah’tan diledim evet çok dua ettim namazda ama Gebe kalmayı bebeği unuttum o ay oldu. Sende namaza başla inan içinde huzur olacak. Allah’tan işte. Başka yardım edecek kimse yok bize. Ve bebek için ilişkiye girme. Öyle dusunme. Hayatını akışına birak