Burcu3506 Rabbinde ümidini asla kesme,sabret.🤲🏻 Sabır herşeyin başında geliyor. Kafana takarsan gerçekten psikolojik olarak yipraniyosun. Ben geçen sene Aralık ayında kürtaj oldum doktorum 3 ay ilişki yasağı koydu korunarak bile ilişki yaşamadık.3 Ayın sonunda ilişkiye tekrar başladık doktorun kontrolünde . Ve ben 5 Temmuzda son adetimi gördüm hamile kaldım o ay ama bu süreçte hep kafama taktım neden hamile kalmıyorum benimle birlikte kürtaj olan arkadaşlarım benden önce hamile kaldılar diye kendimi yiprattim yani kesinlikle kafana takma ve şuda var Tabikide ben 7 ay sonunda hamile kaldım diye sende 7 ay sonunda hamile kalacaksın dye birşey yok.Rabbim tez zamanda güzel ve hayırlı haberler almanı nasip etsin inşallah canım benim ne duygular içinde olduğunu anlayabiliyorum.🤲🏻