Burcu3506 10 gün sonra burda post açıp hamileyimmmm yazıcaz Allah’ın izniyle bak gör 😍 stres yapsan da oluyo yapmasanda oluyo Allah nasip edecek ki olsun benim de bi yanım stresli bir yanım rahat kendi kendimi avutuyorum her iki ihtimalde kendimi hazırlamaya çalışıyorum ama her türlü yine üzgün 😔 olursa acaba daha önce yaşadıklarımı yaşayacak mıyım dıye endıse edıyorsun olmayınca neden olmuyo H erseyı denedım dıyosun hayırlı zamanda gelsin kuzucuklar