Benimde 37+3 suan uygulama 18 gün gösteriyor ara ara kasıklarıma ağrı giriyor adet sancısı gibi yatınca biraz geçiyor. Çok korkuyorum iyice artmaya başladı korkularım ama bian önce gelsin de istiyorum. Normal doğum istiyorum ama hemoroid sorunum başladı doktor normal olmayablir bu yüzden belki bakıcaz dedi cuma kontrolüm var bakalım doğum tarihi belirlicekmişiz. Korkudan mideme ağrılar giriyo 😟😍