Aralık anneleri çok şükür sıra bize geldi 36+3 haftalığım sezeryan doğum olucagı için 12 Aralık’ta bebeğimi kucağıma alıcam ama bebeğimin kilosu az plesantadan artık iyi beslenemiyomus o yüzden doktorum 12 aralığı da bekleyemeyiz belki dedi yarın kontrolüm var inşallah bı aksilik çıkmaz 🙏 sizler kaç haftaliksiniz doğuma kaç gününüz kaldı 🥰