Canım biz de 2 hafta önce almila dan aldık oda takımını. Bir çok mağaza gezdik mobilya için ama en çok oradaki takımı beğendik. Ben açıkçası oda takımının alınması taraftarıyım, bazı arkadaşlar gerek yok diyor ama eğer evinde müsait oda varsa gayet mantıklı bence. Çünkü bebeğin birsürü eşyası oluyor, ıvır zıvırı vs bunların hepsinin muhafaza edilmesi, dolaplara koyulması gerekiyor.