Bende bebek odasını takım olarak almayı düşünüyorum.
Biraz kararsızdım anam burdaki çoğu arakadaş önerdiği için büyük ihtimal 6.ayından sonra alırım.
ablam almamıştı sonra çok pişman oldu yeğenimin çoğu şeyini kıyı köşeye sıkıştırmak zorunda kaldı😔
Ben Çilek takımlarına baktım ama çok pahalı ya.
Vivense de güzel indirimler var ve alanlar da memnun galiba Vivense den alıcam bende