AygyulSina aynen katılıyorum ben de bu yüzden sadece anne yanı beşik aldım 6-7 ay yatırırım diye düşünüyorum sonrasında duruma bakcam ben de belki yanımdan ayırmak istemeyebilirim🙈 daha çok erken oda için falan 2-3 yaşından sonra çocuk odası yaparım diye düşünüyorum😊