Yenianne001
Deletedmom54
Yok canım bebeğimi ondan kaybetmedim yani nedeni bilinmiyor bir sorun yoktu , ben o gebeligimde çok tükettiğimi belirtmek istemstim yanlış ifade ettim demek.
Mandalina şuan bende yiyorum günde iki tane mandalina da sıkıntı yok , ama portakal suyu arkadaşın da dediği gibi resmen sekermis ve ben o dönem hiç açıp bakmamışım yararlı diye içtim de içtim snra nette araştırdım baya sizde bakın isterseniz .
Gebelik şekeri olanlar için daha riskli oluyr tabi