designermom aslında bakarsanız hiçbir yiyecek tek başına bir zarar vermez birkaç kez yemekle de zarar vermez devamlı çok yemeniz gerekir herşeyden ölçülü yerseniz bir şey olmaz zararlı olarak gördüğünüz şeyleri azaltın mesela asitli içecekler pişmemiş etler , abur cubur , hamur işi , tuzu ’da biraz azaltabilirsiniz( bu da annemin tavsiyesi )😊