Syydmoomm merhaba ben de sizin durumunuzdaydim sizi çok iyi anliyorum ben de hep araştırdım benim 12 hafta da kontrole gittiğimde bebegimin kalbi durmuştu ve 8 haftalikken gelişimi durmuş doktor bir ay olmuş kalbi duralı dedi ve kürtaj oldum Allahin izniyle birsey olmadi zaten anestezi aldığınız için birsey hissetmiyorsunuz belki sonrasinda biraz kanamanız ve ufak agrilariniz olabilir doktor bana iki ya da üç beklemen gerek dedi bende iki adet dönemi bekledim simdi 7 haftalık hamileyim gönlünüzü ferah tutun tekrar gebe kalırsınız insallah ☺️