Syydmoomm bende 10 gün kadar önce oldum. Kalp atışı duyamadım hiç 5 haftalıkken atıp durmuş. Kürtajı ameliyathanede yaptılar. Orda uyuyup orda uyandım. Hiçbişey hatırlamıyorum sonrasında doktorum ağrı kesici ve antibiyotik verdi. Bedenen hiç ağrım sızım olmadı ki adetlerim normalde çok ağrılı geçer. Psikolojik olarak ise çok kötüym. İlk gebeliğimdi, pco var. 1 sene sonra kendiliğinden olmuştu ama sağlıksızdır ondan durmuşlardır dediler 😓. Hayırlısı böyleymiş. Rabbim yardımcınız olsun. Sağlıklı bebeklere kavuşuruz inşallah zamanla. Doktorum kürtajdan sonra adet olana kadar korun sonra korunmana gerek yok dedi. Adet olmayı bekliyorum. İnşallah hepimizin gönlünden geçen nasip olur