Syydmoomm hayırlısı bu fakat çok zorlu bir süreç , balık yağı verdi bana da hiç aksatmadım içtim .. yememize dikkat etmemiz lazm .. bol yeşillik ,et , meyva yememiz gerekiyor . Allah’tan geliyor tabiki de inşallah hakkınızda en hayırlısı olsun , en güzel şekilde kucağınıza bebek vermek nasip olsn