Birgulbasegmez2 Aysehatun sağol canım Yok bulunmamıştı bugün de kesin mi dedik evet dedi resmini çekip verdi zaten ben bile direk anladım ultrason açıldı bacak arasını gördük 😊Net bence
Aysehatun Birgulbasegmez2 maşallah canım ne güzel tam bacaklarını açmış netdir bence 👍🏻🐣😇 hayırlısı olsun tekrardan sevindim çok ögrenmene
Birgulbasegmez2 Selinbulutcu yok canım ilk bebeğim erkekti onda çok tatlı yedim karnım sivriydi sürekli bulantı kusma fln bunda hiçbiri Yok karnım yana doğru bulantım olmadı tatlıdan nefret ettim fln birşeyler hep farklıydı
Birgulbasegmez2 Selinbulutcu cinsiyet diye sayıklıyoruz ya orda bebeği görünce neredeyse unutacak yere geliyoruz onu izlemekten kendimi alamadım canım benim ya maşallah subhansllah..Allah hepimize sağlıklı görmeyi iyi olduklarını bilmeyi nasip etsin inşallah...
BarBeyzazer Birgulbasegmez2 bizimkide 14 haftalıkken göstermişti Allah nazarlardan saklasın ya sağ sağlim gelsinler tüm melekler 😍
Aysehatun Birgulbasegmez2 canım bugün hastaneye ugradım dahiliyede testim vardı kendi doktorumada uğradım cinsiyetine baktı doktorum yine bizimki yüzünü göstermedi sırtı dönüktü arkadan baktı popp tarafından %90 kız dedi ❤😍🐣😇🙈
Birgulbasegmez2 Aysehatun aa artık %90 kesin gibi canım hadi gözün aydın😍Detaylı ultrasonda tescillenir artık 20.haftada girriceğz ya 😊Çok sevindim canım artık için rahatlamıştır biraz öğrenince mutlu oluyor insan o belirsizlik ortadan kalkıyor ya 😊
Aysehatun Birgulbasegmez2 Aynen çok sağol canım aynen belirsizliğin ortadan kalkmasi bebeğimi görmem bugün çok güzeldi 🙏🏼💗🙈 Aynen detayli ultrasonum var 1 ay sonra hayırlısı Allahtan hepimiz için Rabbim hepimize sağlıkla hayırlısıyla bebeğimizi kucağımıza almayı nasip etsin❤
EYMENERDEM Ozgen banada 16 kız 19 erkek 25 kız ne yapsam acaba renklidekide erkek demedi net görünmüyo dedi kafa karışıklığı
Aysehatun Birgulbasegmez2 çakmak erdeme gittim iki defa hem bana konum uzaktı hemde doktor aşırı bilgi vermiyordu ben sormadan sonra konum olarak bana daha yakın olan ve doktorumdan çok memnun olduğum için ataşehir avicennaya gidiyorum sen hangi hastaneye gidiyorsun canım
Birgulbasegmez2 Aysehatun bende Çamlıca Erdem'e gidiyorum canım ilk doğumumu da orda yaptım memnunum doktorum da çok iyi😊
Aysehatun Birgulbasegmez2 ne güzel canım memnunsan iyi bir doktor bulmak güzel bişey ya ikinciye anne olucaksın demek benim ilk hamileliğim 🙈