Birgulbasegmez2 kesinlikle katılıyorum canım doktor en önemlisi bende çok memnunum doktorumdan bin şükür yeterli bilgiyi güler yüzü sıcakkanlı olması yetiyor, ayy sürpiz demek hayırlısı olsun canım bende doğum yaptıktan sonra sprial taktırmayı düşünüyorum arkadaşım benle yaşıt bir bucuk senedir takılı memnun baya annemde kullanmış oda memnun şans bazende acaba sprial taktirip yine dikkat etmek lazim galiba 🙈 en cok korktugum dogumdan sonra bu korunma yöntemi sen kontrolunu filan yaptirmistin dimi canım spiralin 6 ayda bir filan