Ama sizlere şunu söylemeliyim ki benim ilk bebeğim erkekti ve onunla belirtileri tamamen farklıydı yediğimden karnımın şekline kadar herşey farklıydı onun için kız beklıyorduk ama bir oğlum daha olucağıno duyunca onun o halini görünce elini ayağını suratını gördüm ya dünyalar benim oldu bütün düşüncelerim silindi sadece onun sağlığına şükrettim 💙Hemen çıkıp alışveriş yaptım mesela 🤦🏼♀️😂sonrasında da kız olsa farklı iyi olurdı ama olsun nasip kısmet dedim ve şimdiki bana mı benzeyecek diye düşüncelere daldım öyle masumdu ki 😊onun için ister istemez içimizden bir şey geçiyor ama sonunda Allahın takdiri.Çok şükür diyorum..