kelebekmisali1 tüp bebekte ilk görüşmeler ücretsiz. Once gidip ücret, tedavi konuları, vs konuları konuşursun. Aklinda ne varsa sorarsın. Sonrasında adetin 2. Günü gidip ilaçlara başlarsın. Ilaclarini alırken eczaneleri gez. Çünkü çok fiyat farkı oluyor. Mesela ben menopur igne kullandım bir kutuda beş tane var ve bir kutusu 420 tl dediler eskisehir de. Ama ben bulunduğum semtteki eczacı ile görüştüm sağolsun geliş fiyatından verdi 300 tl ye. Sonra seni yönlendirmeleri gerekiyor yiyecek içecek konusunda. Onlarda çok önemli etkiliyor çünkü. Endişe etme. Bu durumu çevrenden Herkes le paylaşmak zorunda değilsin çünkü yeri geliyor stresli olabiliyor. Ilk yaşıyorsun zaten bunları. Eşinle birbirinize desteğiniz çok çok önemli. Psikolojik olarak kendini hazır ve iyi hissetmen lazım. Moral motivasyon yüksek olmalı. Yumurtaların büyüyüp belli mm geldiğinde yumurta toplama işlemi yapılıyor. Aynı gün eşinden sperm alıp onları dollendirecekler. Sonra gün gün size bilgi verilecek yumurtalar döllendi mi, kaçıncı güne geldi diye. Rahim hazır hale geldiği zamanda o embriyoyu sana transfer edecekler. Umarım her şey istediğin gibi olur❤❤