@ballisiyavrum aaa düşük varsa canim ondan istemis olabilir düşüğün nedenini arastirmak için..Allahım yar ve yardimcin olsun insallah hersey yolunda gider rabbim kucagini doldurur..Ama cok zor süreç ben yeni yeni toparlaniyorum.Hem bedenen hem psikilojik .Ama transfer kalmis en son ve en zorlu kisim .Kendine cok cok dikkat et.Hep yat hic kalkma yemene icmene dikkat et