Ozayy canm rapor icin mesela tup bebek 10 milyarsa sgk lı isen raporla 7.300 TL ye geliyor. 23 yaş üzerine 5 yillik siğortaliysan ☺️ Biz 4 yillik sigortali 1 yillik evli ve 20 yasindaym. 3 yillik evli olmam lazimdi. Yoksa şartlar olmadan rapor alinmiyor🙏 Ama olsunda 10 bine de raziyim bahcecide 10.500 e yapiyor diye biliyorum ilaclarla 15 bulur