Melikeuurlu Tgcclskn benim 37 haftalık oldu çok şükür son günlerdeyim 🤗 hangi hastaneye doktoru tercih ediyorsunuz
Melikeuurlu Tubagacal iyi yaptınız 🤗 bizim sitede komsuluk pek olmuyo malum bi de virüs olunca insanlar artık selam vermeye bile korkuyolar. Buralarda görünce mutlu olduk
ozgeerbas Melikeuurlu Bizim sitedede komşuluk yok bide ben yabancısıyım oraların. Yalnız hissediyorum aile özlemi çekiyorum 😞
Melikeuurlu ozgeerbas Allah yardımcın olsun canım gerçekten hamilelikte ailene ihtiyacın oluyo duygusal olarak özellikle anneye çünkü sende anne olucaksın. Onu anlamaya başlıyosun. Sen suan bebeğin için ne hissediyosan O da senin için aynı duyguları yasamış oldugunu düşünüyosun. Yine de moralini iyi tut bebeğin için. Varlıklarına şükret ❤️
Tubagacal ozgeerbas pandemiden öncede böyleydi arkadaş edinmek gerçekten zor hele şehrin yabancısıysanız
Busraturkmenn1 ozgeerbas bulent ecevit bulvari varya canim o cadde ustundeyim mali musavirler odasinin karsisi
Meltemilhan Tugce6374 meraba semra hanımın cep telefonunu almayı unutmuşum bir şey danışmam gerek siz de vrdır acba verebilir misiniz
Tugce6374 Meltemilhan yok canım benim herşey yolunda gittiği için daha almadım numarayı bu sefer gidişimde alcam
Tgcclskn brckrck Evet memnunum sezeryandan sonra iyi ki erson hoca dedim ameliyat kesiğini kısa tutan tek doktor 🥰
brckrck Tgcclskn Benim aklım çok karışık bu aralar …İki konu var 🤔sanki yoğunluğundan dolayı tam yeterli ilgi gösteremiyor gibi geliyor,bir diğeride ben şartlar el verirse normal doğum istiyorum ancak doktor biraz daha sezeryancı diye duydum🤷🏼♀️