Seda1461 ozgeerbas Bende Meltemilhan Bende diyordum ki bi tek ben mi ilgisiz buluyorum.Pandemiden dolayı hasta randevuları koşa tutulabilinir ama,sağlık bu sonuçta.Ne kilo takibi var ne tansiyon
ozgeerbas Seda1461 memnunum ben erson beyden tansiyon ve kilo takibi fazla yapmıyor. Siz çorlunun hangi semtindensiniz.
Meltemilhan Seda1461 aynen öle haklısınız tansiyon takibi yok kilo takibi yok şunu yeme bunu yeme diye bilgi vermek yok sorarsan bişi sölüyor anlamadım yani nedn böle düşündürüyor bni
Mutlu_anne55 Seda1461 Meltemilhan bende erson beye gidiyorum beni bir hatırlıyor bir hatırlamıyor garibime gidiyor kilo ölçümü falan yok şuna dikat et falan hiç bişey söylemiyor onunla başladım değiştirmek de istemiyorum artık buzamana kadar o takip etri diye ama bazen de beni hiç tatmin etmiyor.sizkn kaçıncı haftaniz cinsiyetini söyledi.soru sorarsam cevap veriyor insatgramdaki gibi kesinlikle değil.
Beyza2502 Cumhuriyet parkının orada oturuyorum Erson beyle başlamıştım bende ama inanılmaz yoğunluğu olduğu için bi kaç problemle karşılaştığımda cevap alamadım o yüzden sedat abi tercih ettim
Busraturkmenn1 ozgeerbas bulent ecevit bulvari varya canim o cadde ustundeyim mali musavirler odasinin karsisi
Seda1461 Meltemilhan 5dk’lık muayenede ne sorarsan kâr şeklinde.Ense kalınlığına bakılmadı.Zamanı geçti.Şeker yüklemesinin de zamanı geçti.Bakalım salı günü ne diyecek🤔
Melikeuurlu Tgcclskn benim 37 haftalık oldu çok şükür son günlerdeyim 🤗 hangi hastaneye doktoru tercih ediyorsunuz
Melikeuurlu Tubagacal iyi yaptınız 🤗 bizim sitede komsuluk pek olmuyo malum bi de virüs olunca insanlar artık selam vermeye bile korkuyolar. Buralarda görünce mutlu olduk