brckrck aksine normal doğum 🤗 sadece özel olduğu için sezeryan kadar paylaşım yapmıyor 🤗 benim hep normal doğum olarak ilerledi 34. Hafta açılmam ve sancım vardı normalde diğer doktorlar hemen alıyor bebeği erson hoca iki günde bir serumla sancılarımı durdurdu çatı biraz dar dedi ebe bende korktum sezeryana döndüm beni normale ikna etmeye çalıştı ama sezeryan oldum 38. Haftada 🤗