Emiss1108 Mihre çok teşekkür ederim 😌😌 rabbim hepimize saglıkla kucağımıza almamızı nasip etsin inşlh 🤲🏻🤲🏻🤲🏻
Mihre Emiss1108 33+5 oldum an itibari ile 8-9 kilo aldım🤭 ilk gebeliğimde toplamda 7 kg almıştım. Doğum sonrası hepsi çok kolay gidiyor onun için takılmıyorum. 15 e kadar yolu var😄
Girlpowerbabe Mugee09 kasılma sertleşme aynı şey sanırım karın komple taş gibi oluyor gergin hissediyorsun yani benim öyle oluyor ben de tam bilmiyorum valla🤷🏻♀️😂
Mugee09 Girlpowerbabe yaaa 🙈 bende o hep oluyr ama ben onu sertleşme diyordum , kasilmaymis demek bende kasılmalarım yok diyordum 🤷🙈 doktorada yok ddim kasılma dyince ağrı vs geldi aklma
Girlpowerbabe Mugee09 kasılma o oluyor ama ağrılı acılı olursa veya düzenli dakika aralıklarıyla olursa doktora gitmek gerekiyor öyle söylemişti doktorum
2subat Kızlar benim oğlumda karnımın sol tarafında bi tepecik yapıyo biraz duruyo öyle kasılma dediğimiz bu mu oluyo ilk hamileliğim 34+1 🤰🏻
Mugee09 Girlpowerbabe yani kasılma olarak bakmamıştım hiç olaya ama gün içerisinde defalarca oluyr ama hiç saymadım 🤷 endişelendim şimdi çarşamba nts ye giricem ilk defa bakalm ne olcak
Girlpowerbabe Mugee09 bi anormallik hissetmediysen endişelenme boşuna hiç.. rahim kendini doğuma hazırlamak için bu kasılmaların olması gerekiyormuş zaten :)
Eliffcyhn Bende sertleşme olarak biliyordum bu kasılma dediğinizse 20. Haftadan bu yana sürekli oluyor bende ama bi sıkıntı olmadı şükür bu aralar daha da fazlalaştı 32+4 üm
Mihre Eliffcyhn Bende de 25 de başladı ufaktan son haftalarda daha çok olmaya başladı.Karın komple sertleşip bebek bir yerde toplanıyor ve nefes kontrolsüzlüğü oluyor. Rahim kasılması yaptırıyor bunları🙉
Gayeninannesiyesim Mihre Kasılma nasıl bişey yani karnım sertleşiyor vajinama arada hareket ettikce baskı oluyor ama kasılma ne sancı tam olarak nasıl bilmiyorum
Mugee09 Girlpowerbabe ahh haadi İnsAllah bakalım sabırsızlıkla bekliyoruz sağlıcakla dogsunlar İnsAllah 🤲 daha artık dayanamıyorum zaman çabuk geçsin istiyorum. Hep bişi olcakms hissi oluyr onla başa çıkmaya çalışıyorum bakalım şu gunleride atlatsak
Ayseninannesi Meraba hanımlar bizde 33 haftadayim ve bugün aşırı kasilmam oldu oncesindede olmuştu ama bunun bı sıkıntısı olur mu ilk gebelik birde nst için kaçıncı haftada çağırdı doktorunz
Mihre Ayseninannesi Kaç kez oldu mesela saydınız mı? 10 nu geçmediyse ve sancı eşlik etmediyse önemli değil. Rahim kendini doğuma hazırlıyor yalancı kasılmalarla.
Eliffcyhn Ayseninannesi 33. Haftada çağırdı doktorum ama doktordan doktora değişiyor bazısı da 35 de falan başlıyor