Mihre Vaziyetler nasıl? Kasılmalar var mı? Benim özellikle bugün fazla kasılmam oldu ve tedirgin olmadım değil. İlk gebelikte doğuma yakın bu kadar sık olurdu. Sizin günde kaç kez oluyor?
Girlpowerbabe Mihre bende de kasılmalar var hem sık hem uzun süreli ama ağrı sancı yok.. bu aralar çatı ağrısı çekiyorum özellikle bugün yürütmeyecek şekilde ağrıdı ama şu an iyi düzeldi gibi 😂
tugbayadas Mihre 33 haftalığım bende 34 e az kaldı ama bende sol kalça ağrısı başladı bacagımın üstüne basamıyorum topallar gibi yürüyorum üç gün öncesine kadar yoktu aslında birde saplandı ağrı 🤦🏻♀️ Haraketler acıtıyor artık birde kaburgalarıma vuruyor sanki böyle böyle gidiyor ağrı olunca zor oluyor su sıralar🙏🏻
Emiss1108 Mihre aynen kasılma dediğiniz nsıl oluyor ilk gebeliğim pek bilgim yok kusura bakmayın 😓 ayrıca 32+2 haftalığım bebek gün içinde çok çok az tekme atıyor ama hareketleri hep var mesela karnımı sürekli kaldırıyor İçimde dolanıyor elimi dokununca artık ayağımı elimi bilmiyorum Ama sert şeyler yumruk şekilde hissediyorum bunlar normal mi Yani tekme değilde bunalrı yapması da yeterli mi acaba
Mihre Girlpowerbabe Ah o iğrenç çatı ağrısı 😬yatakta sağdan,sola dönmek işkence oldu.Kendimi fil gibi hissettiriyor bana 😅 halbuki çok kiloda almadım ama ağrılar kısıtlıyor.Çok şükür ki,sancım falan yok benim de. Vaktinde,sağlıkla gelirler inşallah🤍
Mugee09 Mihre Girlpowerbabe Kasılma tam olarak nasıl oluyor acaba 🙈 32 deyim bende haftyaa nts var doktor sorduğunda kasılmam yok ddim ama kasilmadan kasıt tam ne bilemedim , sertleşme toplasma vs ise evet bende oluyr ama kasılma o mu dgil mi anlamdm
Mihre Tugce1803 Rahim kasılıyor ve bunun yüzünden bebek bir yere toplanmış gibi sivriliyor. O esnada kalp sıkışıp,ritmi bozulmuş gibi hissediyorsunuz. Bilmiyor olmanızda güzel demek yaşamadınız hiç maşallah diyelim😊
sevii7216 Benimde öyleydi şuan 36 haftalığım çok yorulup stres yaptıgımda daha fazla oluyordu kasılmalar.
Mihre sevii7216 2 buçuk yaşında bir afacan olunca pek dinlenilmiyor ve maalesef kasılmayı çoğaltıyor. Dileğim en az 36 yı görebilmek. Siz de vaktinde,sağlıkla kucaklayın inşallah.🤍
Mihre tugbayadas Biz de kısmetse pazartesi tam 34 olucaz. Yorulunca kalça ağrısı,çatı ve bel ağrısı çok oluyor maalesef. Magnezyum bir tık iyi geliyor sanki. İçiyor musunuz?
Mihre Emiss1108 Estağfurullah ne kusuru☺️ Rahim kasılıyor ve bebek bir yerde toplanıp kendini sivriltiyor.Kalp atışı hızlanıp nefesi sıkıştırıyor aynı zamanda ama çok kısa sürüyor saniyelik. Günde 10 kez olması normal ama eğer düzenli şekilde ve çok sık olursa doktora görünmek gerekir. Bahsettiğiniz hareketler ise gayet normal:)
2prens-annesi Mihre bende öyleyim dönemiyorum iki saatte anca dönüyorum eşim dalga konusu etti beni vinç cagiriyim da dondersin diye😂
Nur1903 Benide mahvetti çatı ağrısı artık özellikle yürüdüğüm günlerin akşamında yatağımda dönemez hale geliyorum ağrıdan magnezyum falan fayda etmiyor nasıl hafifler bilmiyorum 😣😣😣 Kasılma bu haftalarda nasıl oluyor bende merak ettim ilk gebeliğimde 🙏🏻
Mihre Nur1903 Ah demek siz de yaşamıyorsunuz yoksa mutlaka bilirdiniz ne güzel vallahi maşallah diyelim😊Arkadaşlara anlattım nasıl olduğunu,okuyun isterseniz.
Cicilibicili Mihre 34. Haftadayım ben de. Kasılmalar başladı ve toplanıyor bi kaç gündür. Korkutmuyo değil valla. İlk gebeliğim çünkü. İlk olduğu gün aşırı tedirgin olmuştum 😔
Mihre Cicilibicili Korkmayın☺️ Yalancı kasılmalar olur gayet normal,rahimin kendini doğuma hazırlaması demektir. Ama eğer günde 10 nu geçiyorsa,düzenli oluyorsa ve buna sancı eşlik ediyorsa doktora görünmek gerekir.Mesela benim bugün 10 dan fazla oldu ama sancım vs yok şükür.
tugbayadas Mihre 30. Haftamda basladım magnezyum ve calsiyuma bana mısın demiyor ama birde erkek bebek bekliyorum bel ağrısı çok yapar demislerdi bel kalça çatı ağrısı vs hepsini yasıyorum bende cok az kilo aldım buna rağmen birde 😅 Allah hepimizin yardımcısı olsun son dönemler zormuş
Mihre Tugce1803 Günde 10 dan fazla olmuyorsa gayet normal. Rahim kasılıyor,kendini doğuma hazırlıyor.
Emiss1108 Mihre çok teşekkür ederim 😌😌 rabbim hepimize saglıkla kucağımıza almamızı nasip etsin inşlh 🤲🏻🤲🏻🤲🏻
Cicilibicili Mihre çok şükür 10 u falan geçmiyor. Bi düzenliliği yok. Ama ilk olduğu gün şok geçirmiştim. Resmen karnımın sağ tarafında bir tepecik. Dedim doğuruyorum kesin 😅 inşallah şöyle haftalarını falan doldursunlar da öyle gelsinler sağlıkla 🥰
Girlpowerbabe Mugee09 kasılma sertleşme aynı şey sanırım karın komple taş gibi oluyor gergin hissediyorsun yani benim öyle oluyor ben de tam bilmiyorum valla🤷🏻♀️😂