Eliffcyhn Ayseninannesi 33. Haftada çağırdı doktorum ama doktordan doktora değişiyor bazısı da 35 de falan başlıyor
Ayseninannesi Eliffcyhn benimkide çağırdı pazartesi ama izinliymis aradılar hastaneden 35te mi gitsem diyorum bende o yüzden sordum sizlere
Mugee09 Mihre ben daha önce hiç girmedim nts ye orada bebekte kan akışı veya başka anormallikler hep belli oluyor mu acaba
Mihre Mugee09 Sancı ve bebeğin kalp ritmlerine bakılıyor. Plesentadan kan akışı ultrasonda belli oluyor.
2prens-annesi Mihre bende öyleyim dönemiyorum iki saatte anca dönüyorum eşim dalga konusu etti beni vinç cagiriyim da dondersin diye😂
Mugee09 Girlpowerbabe ahh haadi İnsAllah bakalım sabırsızlıkla bekliyoruz sağlıcakla dogsunlar İnsAllah 🤲 daha artık dayanamıyorum zaman çabuk geçsin istiyorum. Hep bişi olcakms hissi oluyr onla başa çıkmaya çalışıyorum bakalım şu gunleride atlatsak