Ssmmra inşallah canım bende sürekli öyle dua ediyorum rabbim yeni gelen evlatlarımızla beraber bu hastalığıda unutturur. Benim panik atağım 5 sene önce babamın vefatıyla başladı oğlum küçüktü 1.5 yaşında hiç içimi dökemedim zaten şok olmuştum hiç ağlayamadım bile bir akşam otururken çarpıntı başladı solım uyuştu kalbimden ılık bişey aktını hissettim acile gittik nabız 150 di evde kaça çıktı hiç fikrim yok sonra sürekli kardiyoloji bölümü gezdim hepsi kalbinde bişey yok dedi genel cerrahiye gittim göğüstemi var acaba bu kadar ağrı yapıyo oda yok dedi ak ciğerlerime baktırdım ordan mı diye emin olduktan sonra psikiyatriye gittim evet panik atak dedi tabi o süreçte 1 yıl geçti ben öyle uğraşırken ilaca başladım o rahatlattı beni çok şükür ilaçla daha iyi ilerliyoken süpriz bebeğim geldi ilacıda bıraktım mecburen zorluyo ama bazen ağlicak gibi oluyorum çaresiz kalınca öyle böyle 29.haftadayım elhamdülillah 8 haftam kaldı bakalım nasipse 😍 inşallah doğumla beraber kucağımıza alınca yavrularımızı hepimizin sıkıntıları geçer