Doruktoprak bende kalp kontrollerimi yaptırdım ama ama 9 haftalık olduğum için doktorun beloc içmemin sıkıntılı olacağını söylemişti artık çarpıntıya da alıştım evden çıkamıyorum yol yürüyemiyorum merdiven çıkamıyorum berbat bisey kalbim ağzımdan çıkıcak gibi hissediyorum