Doruktoprak anestezi yapıldı Ankara da yaptırdım doktorum Sedat köse idi. Sorunsuz gayet güzel bir ameliyat oldu . Sonrasında da rahattım.Ama sizdeki panik atağa bağlı ise bu işlemi yapamıyor bir arkadaşımı yönlendirmiştim fakat hoca Elektiriklenme yerlerini bulamamıştı ve antidepresan yazıp göndermişti.Benimki o dönem gebelik sonrası patalojik bir sorundu.Şimdi de çok doktor gezdim covit sonrası semptom mudur diye? Fakat neticede testlerim negatifti.Malesef hala düzenlemedim😔şimdi de böyle şeyler yaşıyorum.Geceleri nefessiz uyanıyorum,nabzım yükseliyor her sabah.Bu ataklar her gün gelir mi ?